نیسان هم‌ردیف برترین برندهای جهانی سال ۲۰۱۷ قرار گرفت

نیسان هم‌ردیف برترین برندهای جهانی سال ۲۰۱۷ قرار گرفت

نیسان با رشد ارزش برند این شرکت به مبلغ ۱۱٫۵ میلیارد دلار، به جایگاه سی و نهم ارزشمندترین برند‌های جهان صعود کرد

موسسه معتبر مشاوره Interbrand نیسان را در سال ۲۰۱۷ به عنوان یکی از ارزشمندترین برندهای جهان معرفی کرد.

نیسان در مطالعات رتبه‌بندی سالانه اینتربرند که امروز منتشر شد، در جایگاه سی و نهم قرار گرفت. این مطالعات ارزش برند نیسان را بیش از یازده و نیم میلیارد دلار برآورد می‌کند. سال گذشته نیسان با ارزش برندی که کمی بیشتر از ۱۱ میلیارد دلار برآورد شده بود، در جایگاه چهل و سوم قرار گرفت.

در این مطالعات، اینتربرند به اقدامات نیسان برای افزایش ارزش برند که حول راهبرد «حمل و نقل هوشمند نیسان» صورت می‌گیرند، اشاره می‌کند. اینتربند همچنین منافعی که نیسان برای مشتریان به ارمغان آورده را بر می‌شمارد؛ از جمله فناوری‌های خودروهای خودران و الکتریکی. این موسسه نیسان را در ۷ سال متوالی به عنوان یکی از ارزشمندترین برندهای جهان برشمرده است.

 

Nissan ranks 39th in Interbrand’s annual Best Global Brands study, released today. The study estimates the value of the Nissan brand at $11.534 billion. Last year, Nissan ranked 43rd with an estimated brand value of $11.066 billion.

ارتقای جایگاه نیسان در این رتبه‌بندی، به درستی آثار تمرکز نیسان بر حمل و نقل هوشمند را باز می‌نماید. راهبرد حمل و نقل هوشمند به خوبی در مدل‌های اخیر نیسان که به فناوری e-POWER هیبرید و فناوری ProPilot برای حفظ مسیر در جاده‌های تک‌لاین مجهز شده‌اند، هویدا شده است. نیسان همچنین در ژانویه ۲۰۱۷ در نمایشگاه CES لاس وگاس، مفهوم حمل و نقل هوشمند را به نمایش گذاشت و در ششم سپتامبر مدل جدید خودروی لیف را معرفی کرد که نسل دوم پرفروش‌ترین خودروی الکتریکی جهان محسوب می‌شود.

روئل دفریس، معاون بازاریابی و استراتژی برند نیسان گفت: «قدرت برند نیسان در ۶ سال اخیر به طور پیوسته مورد تمرکز ما بوده است. مایه دلگرمی ماست که حاصل تلاش‌های ما توسط این موسسه معتبر به رسمیت شناخته می‌شود.» او افزود: «این حقیقت که رشد ما به طور پیوسته ادامه می‌یابد، نشانگر آن است که تمرکز ما بر حمل و نقل هوشمند و چشم‌انداز ما در زمینه آینده رانندگی، برای مشتریان ما جذاب است. با رونمایی از نیسان لیف جدید، امیدواریم که پیشرفت‌های دیگری را نیز در برندمان شاهد باشیم.»

اینتربرند در تولید گزارش رتبه‌بندی، سرمایه‌گذاری و مدیریت، هر برند را به عنوان یک دارایی کسب‌وکار می‌شناسد و آن را بخشی از عملکرد مالی شرکت می‌داند و نقش برند را در فرآیند تصمیم‌گیری مشتریان برای خرید و قدرت برند ارزیابی می‌کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره رتبه‌بندی سال ۲۰۱۷ به این آدرس مراجعه فرمایید:

http://www.bestglobalbrands.com