نیسان لیف جدید جایزه «بهترین نوآوری سال ۲۰۱۸ نمایشگاه CES» را از آن خود کرد

نیسان لیف جدید جایزه «بهترین نوآوری سال ۲۰۱۸ نمایشگاه CES» را از آن خود کرد
  • نیسان لیف جدید ۲۰۱۸ به خاطر هوشمندی و فناوری‌های خودران، جایزه «بهترین نوآوری CES» را از آن خود کرد
  • پرفروش‌ترین خودروی الکتریکی جهان با عنوان «فناوری برای دنیایی بهتر» در CES مفتخر شد
  • لیف ۲۰۱۸ در اوایل سال آینده با فناوری ProPILOT و e-Pedal به بازار عرضه می‌شود

 

لیف جدید در «نمایشگاه تجهیزات الکترونیکی مصرف‌کنندگان» توسط انجمن فناوری‌ مصرف‌کنندگان برنده عنوان «بهترین نوآوری ۲۰۱۸» شناخته شد. این جایزه که در حضور جمعی از متخصصان صنعت و فناوری در نیویورک اعطا شد، اولین افتخار بین‌المللی نیسان لیف جدید است.

نیسان لیف کاملا الکتریکی، با فناوری دستیار راننده ProPILOT و e-Pedal، مهر تاییدی است بر سرمایه‌گذاری نیسان در نوآوری و فناوری‌های جدید. این خودرو در مجموع به این دو عنوان مفتخر شد:

  • بهترین نوآوری CES به خاطر هوشمندی خودرو و فناوری‌های خودران
  • لوح افتخار «فناوری برای دنیایی بهتر» CES

هر سال انجمن فناوری مصرف‌کنندگان به عنوان مقدمه‌ای بر نمایشگاه CES که در ماه ژانویه در لاس‌وگاس برگزار می‌شود، برندگان جوایز نوآوری را اعلام می‌کند. نیسان و انجمن فناوری نمایش منحصر به فردی از نیسان لیف در این نمایشگاه در سال ۲۰۱۸ خواهند داشت.

دنیل شیلاچی، مدیر بازاریابی و فروش جهانی نیسان در حوزه خودروهای الکتریکی گفت: «افتخار بزرگی است که چنین جایزه بزرگ و مهمی به نیسان لیف تعلق گرفته است. این جایزه به محصولات و فناوری‌هایی تعلق می‌گیرد که به مردم و سیاره زمین خدمت می‌کنند، و به همین دلیل است که لیف برنده این جایزه شده است. لیف چیزی فراتر از یک خودرو است. لیف نماد حمل و نقل هوشمند نیسان و چشم‌انداز ما برای گذار مردم به دنیایی بهتر است.»

یک شبکه شفاف آبی‌رنگ با رنگ یخی، در فضای جلوپنجره Vشکل لیف، هویت منحصر به فرد نیسان لیف به عنوان یک خودروی الکتریکی را آشکار می‌سازد

 

نیسان لیف بسته کاملی از نوآوری‌هایی است که در زندگی روزمره به کار می‌آیند و این فناوری‌ها را در اختیار عده  زیادی از مردم جهان می‌گذارد. تا کنون هیچ خودرو الکتریکی دیگری نتوانسته است به این گستردگی به مردم خدمت کند. لیف کمک می‌کند تا جهان به جای بهتری برای زندگی تبدیل شود؛ نه تنها به واسطه نوآوری، بلکه به واسطه میسرشدن دسترسی به فناوری برای عده بیشتری از مردم.

فروش لیف از اوایل سال ۲۰۱۸ در نمایندگی‌های نیسان در آمریکا آغاز خواهد شد.