طراحی محیط فروش نیسان (NREDI 2.0)

طراحی محیط فروش نیسان (NREDI 2.0)

جدید‌ترین طراحی محیط فروش نیسان (NREDI 2.0) که اولین بار در نماینگی نالی نیسان در آتلانتا به کار گرفته شد، آمیزه‌ایست از شفافیت، بازبودن، محیط‌های ویژه برای تحویل، تعمیرگاهی با نمای کاملا شیشه‌ای، و لانژ ویژه مشتریان در نمایشگاه. اما NREDI 2.0 به همین‌جا ختم نمی‌شود؛ در این طراحی، کاهش آلودگی صوتی در لانژ مشتریان، المان‌های دیجیتال جدید مانند صفحات نمایش خدمات و فروش، تبلت و استند‌های دیجیتال نیز در نظر گرفته شده است.

نمایندگی نیسان-4 نمایندگی نیسان-5 نمایندگی نیسان-6 نمایندگی نیسان-7